Thursday, July 17, 2014

Зі собою не забереш - Планування Cпадку: частина 2

Анна Процьо,
Estate and Administration Officer
Сьогодні продовжуємо статтю про планування спадку. Минулого тижня ми розглянули речі, які
треба інвентаризувати для того, щоби розпочати роботу з планування спадку. У другій частині з’ясуємо, що саме треба робити із цією інформацією.

Визначте вашу мету
Потрібно визначити ваші особисті фінансові цілі на той час, коли ви відійдете у вічність або станете недієздатним і некомпетентним у плані керування власними справами. Щоби це визначити, ви повинні дати відповіді на такі запитання:

Хто буде піклуватися про моїх дітей і за які кошти?
Хто візьме на себе відповідальність за мої активи?
Хто буде ухвалювати медичні рішення за мене, коли я буду недієздатним?
Кого призначити моїми спадкоємцями, і що я хочу залишити для кожного з них?
Чи має весь спадок або його частина перебувати в довірчому рахунку (held in trust)?
Що відбудеться із часткою спадщини спад- коємця, котрий помре швидше за мене?

Після того, як відповісте на ці запитання, ви можете почати складання інструкцій для вашого виконавця заповіту (еxecutor). Більшість людей у цій ситуації відразу ж думає про заповіт. І це — справді один із найпоширеніших і найважливіших документів, пов’язаних із плануванням спадку. Із професійною допомогою ви можете розробити та впровадити правильне поєднання комплексу рішень, які задовольнять ваші конкретні потреби в плануванні спадку. Заповіт дозволяє вам робити кілька речей, зокрема назвати виконавців, визначити спадкоємців і розподіл активів, а також, якщо потрібно, призначити опікуна.


Виконавець вашої волі (також відомий у Онтаріо як довірена особа з питань спадку) — це особа (особи), яка буде наглядати за вреґулюванням вашого спадку. Це може бути складним і трудомістким завданням, тому на цю роль треба призначити надійну людину, яка, на вашу думку, упорається зі завданням. Уреґулювання навіть відносно простого спадку може тривати від 12 до 18 місяців. Якщо є ускладнення або, що гірше, правові суперечки, це може зайняти набагато більше часу. Звичайно, оскільки ви вирішили спланувати свій спадок заздалегідь, ваш виконавець напевне зможе зробити все в мінімально можливий термін.

Виконавцю доведеться ухвалити багато рішень про спадок, податки, інвестиції й інші речі. Виконавець також працюватиме з різними аґентами, такими як фахівці з управління спадком і управління активами Української кредитової
спілки (УКС) або інших фінансових установ, фахівці з Concentra Trust, юристи та бухгалтери. Ці спеціалісти нададуть цінну допомогу в управлінні спадком, але повну юридичну відповідальність за їхні дії покладено на виконавця. Виконавці мають право стягувати плату за свої послуги. Збори й витрати аґентів, які наймаються виконавцем, також вираховуються зі спадку.

Якщо ви вирішили назвати довіреною особою члена родини або друга, то повинні бути впевнені, що вони готові взяти на себе ці зобов’язання. Ви також мусите назвати альтернативну довірену особу на випадок, якщо перша довірена особа не зможе або не забажає виконувати свої обов’язки. Інший варіант — це доручити УКС спрямувати вас до професійного представника, що може виявитися ефективнішим і економнішим варіантом. Маючи професійного та неупередженого виконавця, ви можете бути впевнені, що вашу волю буде виконано.

Визначте ваших спадкоємців
Спадкоємці (особи або організації) є сторонами, які отримають спадок. Однією з основних причин для підготовки заповіту є вибір спадкоємців. У більшості юрисдикцій є законодавство, яке вимагає ґарантувати, що ваше подружжя (юридичне, громадянського шлюбу або одностатеве), дорослі та малолітні діти будуть адекватно доглянуті в разі вашої смерті. Спадкоємцями можуть також бути інші родичі, друзі або благодійні організації. Визначення спадкоємців — ваше рішення, яке має бути детально розглянуте.

Визначтеся з виплатою спадку
На цій стадії ви маєте визначити, як і коли ваші активи мають бути виплачені. Активи можуть виплачуватися у два способи:

як тільки стадія управління спадком закінчується (включно з виплатою боргів і остаточним оформленням канадським Revenue Agency), активи відкриваються для спад- коємців; або
активи переводяться зі спадку в довірчий рахунок (in trust), де вони утримуються, управляються й інвестуються до певного моменту.

Наступного тижня ми закінчимо цикл статей про управління спадком і розглянемо довірчі рахунки, довіреність на опіку й інші теми. Щоби дізнатися більше, зателефонуйте мені.

Анна Процьо,
Estate and Administration Officer
Ukrainian Credit Union
416-763-5575 x200,
aprocio@ukrainiancu.com,
www.ukrainiancu.com




No comments:

Post a Comment