Friday, March 20, 2015

ucubiz: Орест Галушка та Mobile Customer Connect

Знайомтесь, Орест Галушка, відомий в українській громаді організатор мегазабав та концертів, у новому амплуа - власник ІТ бізнесу Mobile Customer Connect.

«Ліпше зробити щось потрібне, ніж непотрібне, але дуже добре...»

Орест Галушка народився у Польщі в 1975 році в північному регіоні Мазури, який називають Краєм Тисячі Озер. Бaтьки – патріотично налаштовані українці – завжди були дуже активними членами громади і дітей виховували у дусі любові до національних традицій свого народу, знайомили з його культурою.  Батько Ореста – засновник колективу  пісні і танцю «Черемош». Хлопець змалку сприймав українську громаду як свою родину – тим, чого не вибирають і без чого, хочеш чи не хочеш, обійтися не можеш.

До Канади Орест Галушка приїхав у 15-річному віці. Навчався в Університеті Торонто (бакалавр комерції та фінансів – Bachelor of Commerce – Finance). П’ять років тому отримав кваліфікацію CMA (Certified Management Accountant) і донедавна поєднував працю старшого  аналітика стратегічного планування бізнесу у великих компаніях (Rogers, ATP, Autotrader) зі своїм хобі «Mega Zabava» (вечірки, забави, кінофестивалі).

Як справжній ідеаліст, за що не береться Орест Галушка, робить усе якнайкраще, приділяючи увагу навіть найменшим  деталям. Цього він навчився у свого батька Юрія. Так було і з «Mega Zabava»: вирішивши створити її, сказав друзям: «Давайте зробимо все як годиться».  З дитинства займаючись танцями, беручи участь у фестивалях не тільки в Канаді, а й у США, Орест завжди по-особливому тепло ставився до українського фольклору, мистецтва взагалі, був у вирі життя молоді  української громади. Тож хотів, організовуючи спільні забави та свята, об’єднати українську громаду в Торонто,  надати більше можливостей саме молоді долучатись до нашої культури, збиратися разом і спілкуватись.

Свою першу забаву Орест проводив у себе вдома і спеціально для цього навіть зробив перебудову. Кожен наступний захід був успішніший за попередній, тому все більше переконувався він – що робить потрібну для людей справу. Хоча «Мега забаву» він називає своїм хобі, але серйозно (напевне, це йому передалося від батька, який багато років захоплюється риболовлею та голубами) ставиться до неї.

Орест не зупинявся на досягнутому – постійно перебував у пошуку нових ідей та шляхів розвитку «Мега забави»: заснував гурти «Заповідь» і «Торонтула», давши їм хороший старт, почав більше співпрацювати з офіційними організаціями. Наприклад, на after party фестивалю на Блурі побувало понад 1500 відвідувачів – від звичайних студентів до VIP гостей.  «Мега забава» для Ореста Галушки – це 5 років інтенсивної кропіткої громадської роботи, яка допомогла йому і в особистому житті, і в бізнесі. Звичайно, він не закликає кожного полишати свої справи і щодня займатися лише громадською роботою, але переконаний – долучитися і бути корисним українській громаді  може кожен бажаючий.

Орест Галушка
Розпочавши кар’єру на посаді бухгалтера у великій компанії, Орест відчув, що хотів би бути більш задіяним у прoцесі її розвитку та керування. Вирішальним у побудові подальшої кар’єри стала його праця старшим фінансовим аналітиком  у Rogers Wireless, куди він потрапив 8 років тому. Робота у сфері стратегічного планування допомогла Галушці чітко зрозуміти, чому одні бізнеси працюють краще, а інші – гірше, чому один продукт користується більшим попитом ніж інший.
Професійна діяльність та знайомства, отримані завдяки активній участі в житті громади, підштовхнули Ореста, надавши йому сміливості, на рішучий крок – розпочати власний бізнес, що, як виявилося, було його заповітною мрією. Як він сам розповідає, щоб зменшити ризик, започатковуючи свою справу, і «не класти всі яйця в один кошик», усе робив поетапно. Насамперед визначився з продуктом, який його цікавив і був перспективним – об’єднання технології і маркетингу. Після перших капіталовкладень знайшовся партнер в українській громаді – Олег Ковал, з яким склався збалансований тандем: у Олега вже 15 років IT бізнес і цікавий продукт, а в Ореста – необхідні знання і досвід маркетингу та стратегічного розвитку. Оскільки цей бізнес інноваційний, уряд, зацікавлений у його розвитку, надає фінансову підтримку (грант), а також допомагає у налагодженні зв’язків для співпраці з іншими компаніями. Так нещодавно була укладена угода з великою всеканадською компанією, яка має тисячі магазинів по країні,  про використання  в них їхнього продукту. Виявляє зацікавленість щодо нього й одна американська компанія. «На жаль, – каже Орест Галушка, – не маю ангела-інвестора, зате є підтримка і розуміння моєї дружини Наталі, є надійний бізнес-партнер, зв’язки в громаді та за її межами, а також талановиті й енергійні працівники».

Жити за принципом «Моя хата скраю – я нічого не знаю» – точно не для Ореста. Він вважає, якщо дотримуватись такої позиції, то ніякої громади не буде. До нього звертаються за порадою, протекцією чи допомогою друзі, знайомі і малознайомі, а інколи  й зовсім чужі люди, і він переймається їхніми проблемами.  Не може відмовити, пробує чимось зарадити, навіть якщо це не в його компетенції, і не задля власної вигоди - за вдячний потиск руки. Орест Галушка вважає, що процвітатиме Україна, якщо її буде підтримувати сильна, об’єднана і дружна діаспора, а для цього потрібно інвестувати в молоде покоління канадських українців.

www.mobilecustomerconnect.com

Бізнес Ореста включає різні аспекти затребуваних комбінацій технології та маркетингу. Маючи власну справу, важливо знати, скільки та як часто потенційних покупців приходить у ваш магазин, і вирішувати, як змусити цих людей купувати більше та й частіше. Щоб переконатись у ефективності тієї чи іншої рекламної вивіски, потрібно моніторити це питання. Власник мережі магазинів може забажати знати, яка частина відвідувачів користується кількома магазинами (в яких місцях) і скільки часу там проводить,  або до яких зон – відділів магазину – найчастіше підходять покупці, щоб, правильно спрямувавши їх потік, отримати якнайкращий купівельний результат. На всі ці та багато інших питань допоможуть відповісти технології, які пропонує компанія Ореста. Знання потреб клієнтів для проведення ефективних маркетингових кампаній та новітні технології (програмне забеспечення та пристрої), допомагають бізнесам швидко орієнтуватись та відповідати на виклики сьогодення.

This article is sponsored by ucubiz. For more information on the banking, borrowing, and other services we offer for our member businesses, please visit the ucubiz website.






No comments:

Post a Comment